Wednesday, February 8, 2012

Langkawi Trip Day 1


Tiba di airport langkawi pd pukul 11, lps tu sbb kereta tk smpai lagi, kiteorg sekeluarga naik van pgy bayview hotel, lps tu check in smua, lps tu kteorg smua pgy lunch dkt gerai nasi lemak, sedap nasi lemak dia, kedai dia btl2 dpn maybank dkt pekan kuah, korg smua mmg wajib pgy. lps tu, kami smua, pgy blk bilik and siap2, petang tu kteorg smua pgy Pantai Chenang. Dkt pantai Chenang mmg best gila, ramai jgk laa tourist baik yang melayu hinggalah ke org putih, pantai tu mmg a destination to set bila korg pgy langkawi, pasir2 dia lembut, mmg a good place to have a vacation, dkt situ jugak, aku merasa jet ski, selepas sekian lama aku tk naik, mmg best, 100 ringgit utk setengah jam, aku rasa berbaloi kot, compare to other place. lps tu aku dgn adik pgy mandi laut, mmg best, sbb time tu air surut, so jauh mana korg pgy pun, tk dlm lagi, lps smua pnat bermain sakan, kteorg pgy dinner dkt satu restoran ni, dkt restoran ni, aku order mee kungfu( first time masa kt mesir), mmg sdap laa, rasa dia tk sama mcm dkt mesir.. lps habis mkn smua, kiteorg blk hotel blk, spttnya mlm tu nk tengok Man Uniter(peberet team) lwn Chelsea(dr dulu tk pnah nk suka), tp sbb aku skng ni cpt sgt ngantuk, aku pun tido laa, and adik2 aku and ayah aku je yg pgy tgk game tu.. so Hari first aku smpai situ je laa.. nnt aku cerita psl hari kedua plak, and tmpt apa korg kena pgy..

No comments: